Word Lid van Onze Wandelclub!

Als je lid wordt van onze wandelclub, sluit je je aan bij een groep fantastische mensen die allemaal één ding gemeen hebben: een passie voor wandelen. Bij ons vind je altijd de motivatie om op pad te gaan, zonder enige verplichting.

Niets moet, alles mag

Wij geloven dat wandelen ontspannend moet zijn en niet als een verplichting mag aanvoelen. Daarom bepaal je zelf hoe vaak en hoe ver je wilt wandelen, geheel op jouw eigen tempo. Of je nu graag lange tochten maakt door de natuur of liever korte wandelingen in je buurt, bij ons vind je altijd gelijkgestemden.

Enkel voordelen

Als lid geniet je van talrijke voordelen:

• Korting op wandeltochten: Profiteer van korting op elke erkende wandeltocht.
  • Terugbetaling van lidgeld: Veel mutualiteiten bieden een terugbetaling op je lidgeld, waardoor het nog aantrekkelijker wordt om lid te zijn.
  • Verzekering: Vanaf je lidmaatschap ben je verzekerd tijdens elke wandelactiviteit. Dit betekent zorgeloos wandelen, waar je ook gaat.
  • Gemeenschap: Word deel van een hechte gemeenschap van wandelliefhebbers en maak nieuwe vrienden.

Extra activiteiten

Jaarlijks organiseren we exclusieve evenementen voor onze leden. Deze activiteiten bieden een geweldige gelegenheid om elkaar beter te leren kennen en samen te genieten van leuke momenten:

• Nieuwjaarsreceptie: Begin het jaar feestelijk met onze gezellige nieuwjaarsreceptie.
  • Barbecue: Jaarlijkse gewoonte om de zomer te starten met een gezellige barbecue in een ontspannen sfeer.
  • Busreizen: Ontdek nieuwe wandelgebieden tijdens onze goed georganiseerde busreizen.

Waarom kiezen voor onze wandelclub?

Bij ons draait alles om plezier en gezondheid. Wandelen is niet alleen goed voor je lichaam, maar ook voor je geest. Het is een ideale manier om te ontspannen, nieuwe energie op te doen en de schoonheid van de natuur te ervaren. Bovendien bieden wij:

• Flexibiliteit: Wandel wanneer het jou uitkomt, zonder verplichte deelname aan activiteiten.
  • Ondersteuning: Onze clubleden steunen en motiveren elkaar, zodat je altijd een wandelmaatje kunt vinden.
  • Veiligheid: Met onze verzekering en georganiseerde activiteiten ben je altijd in goede handen.

Contact en deelname

Heb je vragen of is iets niet duidelijk? Neem dan vrijblijvend contact met ons op. Onze vriendelijke leden en bestuursleden staan altijd klaar om je te helpen. Of kom gerust langs tijdens een van onze wandeltochten en ervaar zelf de gezellige sfeer van onze club. We verwelkomen je graag!

Sluit je aan bij onze wandelclub en ontdek de vele voordelen van samen wandelen. Gezondheid, plezier en vriendschap wachten op je!

Lidgeld

één persoon
15 jaarlijks
  • Verzekering

Lidgeld

2 personen*
25 Jaarlijks
  • Gezinskorting
  • Verzekering
Populair

* €15 voor 1 persoon, €25 voor 2 personen en vanaf 2 personen is het telkens +€10 per persoon. Voor kinderen is dat +€8 per kind (tot 14 jaar).

Lidmaatschap aanvragen

Vul per persoon dit formulier in, en we sturen je nadien alle betalingsgegevens door.