Activiteiten 2024

We zijn niet alleen bekend om onze populaire publieke wandeltochten, maar we hebben ook boeiende activiteiten speciaal voor onze leden gepland. Ontdek samen met ons de vele andere mogelijkheden om actief betrokken te zijn en nieuwe vrienden te ontmoeten.

Groepswandelingen

Ontdek de charme van onze groepswandelingen! Het is niet alleen de perfecte gelegenheid om nieuwe mensen te ontmoeten, maar ook om verborgen pareltjes in onze gemeente te verkennen. Onze wandelroutes variëren van 5 tot 6 kilometer en we bieden twee verschillende wandeltempo’s aan, zodat iedereen kan genieten, ongeacht hun ervaringsniveau.

Mis geen enkel detail en blijf op de hoogte via onze nieuwsbrief. Sluit je aan bij ons en verrijk je wandelervaring! Leer niet alleen de prachtige omgeving beter kennen, maar ook medewandelaars die net zo enthousiast zijn als jij. Samen maken we van elke wandeling een onvergetelijk avontuur.

• Wordt binnenkort ge-update

t

Busreizen

Ontdek avontuurlijke wandelingen met de bus! We nemen je mee naar verder afgelegen locaties en bijzondere tochten waar je de prachtige natuur kunt verkennen zonder je zorgen te maken over het transport. Stap aan boord en geniet van een unieke reiservaring terwijl we je meenemen naar adembenemende bestemmingen.

Vergeet niet dat inschrijven op voorhand verplicht is om deel te nemen aan deze speciale buswandelingen. Voor meer informatie over aanstaande reizen en hoe je je kunt inschrijven, raadpleeg onze nieuwsbrief. Mis deze kans niet om de wereld te verkennen met gelijkgestemde avonturiers. Schrijf je vandaag nog in en maak je klaar voor een onvergetelijke reis!

• Wordt binnenkort ge-update

Evenementen

Naast onze boeiende wandelingen organiseren we ook andere gezellige ontmoetingsmomenten voor onze leden. Dit is de ideale gelegenheid om elkaar te ontmoeten en bij te praten buiten de wandelpaden. Geniet van aangename gesprekken onder het genot van een heerlijk glaasje en een smakelijk hapje. Voor meer informatie over deze sociale bijeenkomsten, raadpleeg onze nieuwsbrief.

Noteer alvast deze datums in je agenda: 20/01/2024, 06/07/2024 en 26/10/2024.

Dit zijn momenten die je niet wilt missen. Sluit je aan bij onze leden en maak deel uit van deze gezellige samenkomsten. Leer je medeleden nog beter kennen en creëer onvergetelijke herinneringen. Houd onze nieuwsbrief in de gaten voor alle details en inschrijvingsinformatie!

• 20/01/2024 – Nieuwjaars receptie
  • 06/07/2024 – clubleden BBQ